tisdag 16 september 2014

Ny app !!

Leka med mobilen gör ALLA nu för tiden. Även pensionärer eller kanske det är vi som har tid till detta som ska göra det! Visst var jag tuff nu som vågade sticka ut hakan men så är det....inte dom som arbetar och samtidigt pillar på mobilen! Vilket jobb det än är.....

Min nya app i mobilen för att leka med foton heter "Photo app" och i den går det att blanda svart/vitt och färg. Häftigt tyckte jag och testade på fotot av annorlunda tomater som absolut inte ville mogna på plantan! Men vi  tror att vi lurar dom till slut för efter ett tag i värme på altanen på ett fat så.....
Hokus,pokus så började dom bli röda 
(och ätliga ska tilläggas) 
Happ, så var vi framme vid appen igen......
Vad tycks???
Jag tycker det blev ett fränt kort och vad ni tycker får jag kanske aldrig veta..... hörs igen !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar