onsdag 20 augusti 2014

Var tog värmen vägen ??

Nä... det var faktiskt inte jag som klagade när solen stekte och vi svettades så det bara rann av oss.
För jag älskar att bada och kan inte annat än njuta när vädret gör badvattnet sådant som i år !!! Dvs så varmt att bada i att det är en njutning mmm....

Syns det att jag tycker så ?

Vi var vid detta tillfälle på Hovenäsets badplats på västkusten nära Kungshamn och den är mitt i prick för allas smaker både små och stora och gamla!



Här är ett gäng glada badare vid samma tillfälle och det verkar väl som om dom gillar läget eller ??

                                                                                      
Denna lilla badbrud får dock vänta med att bada havsbad tills nästa sommar men mår bra i pappas knä och med att kolla på.
                                                    




Dessa coola killar svalkar sig i skuggan med en glass vilket funkar utmärkt det med.




     

 Vi var inte ensamma på detta ställe denna dag men det fanns utrymme till alla. Dock fick man gå en bit från bilen för parkeringsplatser är det ont om.
  
Detta var en underbar badsommar som jag vill minnas  länge,länge........Men nu är det andra temperaturer och andra kläder som gäller igen.

 Hösten är här så palta på er och vi hörs... kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar