fredag 9 maj 2014

Äntligen regn!!

Härligt vårregn som slår ner alla pollen till marken är VÄLKOMMET !! Så nu andas jag betydligt lättare och kan börja känna njutningen med våren/försommaren som är så härlig egentligen. Dom flesta tycker att den tid vi har nu fram till midsommar när dagarna blir längre och ljusare är den bästa på hela året.Bara njut alla som tål pollen och jag är glad att mitt går över på ett par månader. Sedan är jag fri som fågeln och det är underbart skönt.

Känner för att önska en solig, varm, skön sommar för oss alla OCH givetvis lite regn då och då som friskar upp, helst på natten när jag nu ändå är igång med önskningarna. Annars blir det bara gult och brunt överallt i stället för grönt och skönt!
Här är beviset på att vår nya regnmätare har fått sina första mm i år. Om allt går som det ska ....
....så hörs vi snart igen. Kramizzar  (^-^)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar