söndag 18 maj 2014

Så blev jag som....

...vanligt igen! Känner mig som mitt gamla vanliga  jag igen och det är härligt. Min arbetslust och ork verkar ha tagit fart i samma hastighet som mina allergibesvär har avtagit. Tror inte det är sant när jag summerar förra veckans resultat.
1: storstädat bilen...som min mamma alltid gjorde dvs i flera timmar = SANT
2: storstädat sovrummet...tvättat ALLT från golv till tak = SANT
3: varit på jobbet mina timmar som pensionär = ca 7 tim/vecka = GÖTT
4: planterat astrar,purjolök,jordgubbsplantor och sått dill = SANT
5: börjat göra rent mellan stenplattorna = SÅ DÄR = INTE KLART
6: bakat glutenfria bullar,tekakor och brödkakor = TACKSAMT
7: det bästa av allt = VARIT LEDIG OCKSÅ = UNDERBART

Vill verkligen påstå att jag är på G in på banan.

SUMMA SUMMARUM = DET ÄR JAG !!!!!

Tar inget för givet så jag håller alla tummar jag kan dvs 2 st och hoppas på fortsättning följer...
Kram på er ... Hörs !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar