måndag 28 april 2014

Det var det!

Nu har jag fått besked från läkaren på VC om mitt röntgade knä. Och som väntat ser man inte så mycket på en slätröntgen utan beskedet var : lätt förslitning i höger knä !!!!
Jaha, det var det .... nej då, jag hade visst inte väntat mig något annat besked alls för hur ont jag än har/ har haft så är det ingen idé att tro att det skulle vara lätt att få klarhet.
Nu ska jag inte påstå att min ålder ( nyss fyllda 65 ) skulle vara det som gör att man inte bryr sig men kanske ev är det ändå en liiiiten bidragande orsak eller vad ska man tro?

Har ju nyligen fått  cortisonspruta nr 2 på 2 månader så för tillfället GÅR det bra att GÅ.
Får se hur länge det vara ... hoppas på länge men sen ska jag ge mig i kast med vården igen.

DET LOVAR JAG ( mig själv) !!!!

Kramar från en glad gångare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar