lördag 19 april 2014

HON är här !!

Hur beskriver man glädjen över ett nytt litet liv?? Jag vet inte men om ni känner mig så vet ni att ingenting gläder mig så mycket som barnbarnen. Och nu har den lilla kommit som skulle dela april som födelsemånad med oss andra. Den 15:e blev hennes födelsedag och jag har den stora äran att presentera SIRI för er!
Vilket litet underverk.


Hon vägde 4115 gr och var 53 cm lång.
Precis en sådan bebis som vi hoppats...






 Och storebror Harry håller stolt henne för första gången !



Hennes namn betyder visst seger och frid och det känns mitt i prick!
Hurra för detta lilla underverk som alla har längtat efter...
........LÄNGE........

En gladare påsk än så här kan jag inte tänka mig.

Kramar & hörs...

2 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS farmor Inger! Välkommen efterlängtade lilla Siri!

    SvaraRadera
  2. Till Siri är jag ju mormor men hur lätt är det...jag säger fel själv ibland <3

    SvaraRadera