torsdag 2 januari 2014

Absolut inget nyårslöfte!

Känns inte behövligt när vi promenerade så mycket vi gjorde 2013 utan löfte då heller. Ja ja, det gick som det gjorde i slutet av året dvs dåligt pga sjukdom men nu är vi på G igen!! Dessa skor fick bekänna färg och är väl använda.
Totalt gick vi drygt 125 mil !! Bra va ???

Visserligen var dom kanske inte dom dyraste i branschen men dom rosa var ecco och det är väl gott nog. Kents däremot var av annan sort men till hans konstiga fötter finns det inte mycket som passar.
Som synes gick det som det gick med hållbarheten. Dessa har fortfarande inte hamnat i soptunnan men det har mina gjort för länge sedan. Kent kastar inte så ofta och gärna som jag gör men det är väl den vanliga kombinationen av spara och slösa i alla förhållanden. En av varje alltså. Jag är stolt över att jag kastar mest, ibland lite för snabbt men, men....någon sa att det man inte har rört på 5 år ska till tippen !!!


Men nu så har vi investerat i var sitt par nya som ska  få traska runt i skogarna  runt Fröjered. Har startat året bra med 2 dagar men....Inte ropa Hej förrän man är över bäcken och den är väldigt långt borta !!!Summerar gör vi visserligen varje månad eftersom appen i telefonen både mäter tid, längd och fart. Heter Endomondo om någon vill testa.

Summerar:
Största vinningen är bättre kondition och ev hålla sjukdomar som drabbar hjärta och kärl  BORTA !!!  Vi hörs snart igen....


2 kommentarer:

  1. Heja dej! NU ska jag ta tag i det där med widgetarna och dela-knappar... =)

    SvaraRadera
  2. Men du - det såg jag ju nu att du redan har fixat! =) Bra kvinna reder sig själv! =)

    SvaraRadera