onsdag 1 januari 2014

Vill verkligen att....

...det ska bli ett bra år detta nya 2014 !! Jag har förhoppningar om ett år med nya glädjeämnen och bra hälsa. Vi har givetvis bra förutsättningar där vi bor men önskar gör väl ALLA detta:
VÄLgång och VÄLmående !!!

För min egen del blir det ett annorlunda år av en orsak som många ser fram emot och andra fasar för:              
Pensioneringen !!!
Ingen vill bli gammal men alla blir det som får leva... 
.... så då är det bara att köpa läget och det gör jag  GÄRNA !!!
Vill passa på att summera arbetslivet så här:
arbetsglädje
förtroende
trofasthet
beröm
kritik
Nästan alla dagar har varit: innehållsrika, varierande, slitsamma, långa, roliga och oförutsägbara.   
Och ingen dag var den andra lik !!
Så en bild på mig med  alla fina blommor, presenter, godis och choklad, flaskor, fina tackkort med underbara ord jag fick......nej nu trillar snart tårarna så....
                ..... tack igen för allt och vi hörs väl ?                                                    (det brukar ju jag göra, höras !!) 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar