onsdag 24 juni 2015

När .... kommer den???

Som alla förstår så menar jag SOMMAREN. Ingen kan bestämma och ingen vet men ALLA vill ha den NUUU!!! Så nu får vi se positivt på detta och tänka på vad vi har framför oss fortfarande. Exempelvis svettiga, kladdiga, törstiga och alldeles underbara dagar med SOL! Därför gör jag en liten tillbakablick i mitt galleri och bara njuter....mm.....vad gott det är att leva här och nu.
En skogsväg i motsol ... kan ingen motstå!
 
En hink med nyupptagna, egenodlade, avspolade färskpotatisar smakar aldrig fel.
 
Solen sken förra året så lite skydd av ett uv-tält satt fint i pausen av allt bad i sköna Vättern!!
 
 
Jag vill ha....sol och blå himmel som ovan.
Det funkar med små, lätta moln också.
Jag är verkligen inte knusslig på det sättet...
Hjälper det med att blunda och önska tro??? 
Önska kostar ingenting....kramizzzar. ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar