onsdag 19 november 2014

Mobilberoende....nja...

Joodå det är jag så pass......att nu när laddningsenheten inte synkar med mobilen så är jag ganska utanför känns det som. VARFÖR har det blivit så här tro? Är jag en lättlurad och lättpåverkad köpare av dagens MÅSTEN???? Inte alla men en del, och jag gillar att klara av dom nya sakerna som inte fanns förr och givetvis inte behövdes då heller men som aaaaaaaabsolut behövs nu !!!
Konstigt att man behöver ringa överallt nu för tiden.
Konstigt att man måste bli nådd överallt nu för tiden.
Konstigt att det man undrar över bara behöver googlas på så vet man.
Konstigt att alla behöver typ 100 kanaler på TV:n när det bara går att titta på 1 i taget.
INTE KONSTIGT att alla far runt som torra skinn och undrar hur dom ska hinna allt......
Vem har dragit upp fjädern på oss ???....
Nu är det ju kul med mobiler och datorer och alla TV:kanaler så....... hurra för alla nya grejer, vi gillar läget va ???
Och snart ska jag köpa ny mobil så det så.... hörs ....kamizzzar <3
En mysig bild på några som tar det med roo...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar