torsdag 14 november 2013

Rensning blev det !

Bläää......

Så trist men nödvändigt. Fanns inte en chans att jag skulle kunna, hinna, orka, vilja eller ta mig tid till att hämta alla foton som jag raderade i bloggen genom att sanera i telefonen.

Tekninkens under var över min nivå!

Sån`t är livet , bara skitsaker i det stora hela så nu börjar jag om igen med (nästan) blankt papper.
Ska försöka lära av misstagen och "göra om och göra rätt" i nästa vända.

OM ni vill så kika på min sida ibland och kolla hur det går för mig.

Fortsättning följer....  kramizzz

2 kommentarer:

  1. Oj...hur kunde det bli så? Gjorde du någon slags omstart? Säg till om du vill ha hjälp... har ingen aning om jag kan, men man kanske kan försöka. Å andra sidan kan säkert din son också... KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag fick för mig att radera en massa foto i Picasa och då föll dom bort i bloggen oxå :( beslöt då alldeles självmant att radera allt och börja om :) norsk reset dvs Börja om från början...

    SvaraRadera